Is Saudi prince steering News Corp. coverage?

January 11, 2013 at 6:00 pm in The Dickinson Press

Ever since Al Gore sold Current TV to Al Jazeera, the network founded and funded by the oil-rich emirate of Qatar, the former vice president has drawn continuous fire in conservative media. Fox News, the New York Post and The Wall Street Journal, for example, have all castigated Gore, a man of the Left and leading avatar of “global warming,” for such hypocrisies as timing the deal to avoid Lefty tax hikes and bagging $100 million in greenhouse-gas money. Continue Reading